Vi opfordrer til, at du skriver til os, hvis du oplever bivirkninger eller har en reklamation.

Hvis muligt, så angiv altid produktets batch-nummer, da det giver os mulighed for hurtigt at indlede en undersøgelse af produktet.

Hvis du ønsker at få en tilbagemelding fra os, så husk at tilføje dine kontaktoplysninger inklusiv din adresse.

Her kan du rapportere bivirkninger og reklamationer

Når du behandles med Norditropin®, kan nåle til væksthormonbehandling bestilles direkte i vores webshop. Normalt vil du have fået udleveret et kort fra den hospitalsafdeling, hvor din behandling er startet op.

Du kan bestille nåle på vores hjemmeside: webshop.novonordisk.dk (Skriv til os, hvis du mangler eller har problemer med dit login)

 

 

Husk, at skrive referencenummeret fra din tidligere henvendelse til os. Så kan vi hurtigt finde din sag og vende tilbage til dig.

Skriv til os via vores kontaktformular og vælg emnet: Opfølgning på tidligere henvendelse (kundeservice)

 

I stedet vil vi anbefale, at du opretter en “Candidate Profile”. Så ved vi, at du er interesseret i et job hos os, og vi har dine informationer i vores system, som overholder reglerne for opbevaring af persondata. 

Du kan også tjekke vores karrieresider ud og se, om der er jobopslag, som kunne være relevante for dig. Du kan finde alle ledige jobopslag her.

Du er også velkommen til at tilmelde dig vores jobagent. Så får du besked via e-mail, når der kommer et job, som passer på din profil.

Vi ønsker dig held og lykke med jobsøgningen. 

Når du har sendt din ansøgning, kan du følge processen ved at logge ind på din Candidate-profil.

Når du er logget ind, skal du vælge View Profile fra top menuen. Derefter skal du åbne Jobs Applied. Her kan du se status på din(e) ansøgning(er).  

Log på din Candidate profile her

Du kan få det fulde overblik her

Hold dig opdateret
Skriv dig op til vores job agent email service eller følg os på LinkedIn, hvor vi løbende orienterer om nye stillinger.

Global Talent Pipeline
Er du interesseret i at kickstarte din globale karriere? Så skriv dig op via vores global talent pipeline og hold dig opdateret på internships, emner for kandidatopgaver, graduate jobs etc.

Her kan du finde information om fakturering og om indkøb i Novo Nordisk.

Hvis du skal sende en faktura til Novo Nordisk, så opfordrer vi til, at den sendes til den af vores kolleger, som har bestilt din service / vare. 

Hvis det ikke er muligt, så gå til vores kontaktformular og vælg emnet: Leverandør-support (fakturering). Vi opfordrer til, at du skriver på engelsk, da flere af vores kolleger i regskabsafdelingen ikke taler dansk.

Her kan du læse om vores sponsorships

Vi donerer ikke træningstøj, men hvis det har interesse, så er det muligt at købe Team Novo Nordisk træningstøj her.

Vi sætter stor pris på interessen, men vi har desværre ikke mulighed for at indgå et samarbejde med alle de mange elever og studerende, som henvender sig til os, eller besvare alle de spørgsmål, vi får.

Vi opfordrer i stedet elever og studerende til at benytte LinkedIn til at finde og kontakte professionelle med relevante profiler, som kunne være interesserede i et samarbejde.

Vi lejer desværre ikke boliger direkte fra private.

Vi benytter os af de store udlejningsfirmaer i Danmark. Vi anbefaler i stedet, at du kontakter disse firmaer vedrørende udlejning af din bolig.